Read through these Dumb & Dumber quotes and then be inspired to watch Dumb & Dumber online.

Harry: A tad? A tad, Lloyd? You drove almost a sixth of the way across the country in the wrong direction! Now we don't have enough money to get to Aspen, we don't have enough money to get home, we don't have enough money to eat, we don't have enough money to sleep!
Lloyd: Well, it's not gonna do us any good sitting here whining about it. We're in a hole. We're just going to have to dig ourselves out.

Lloyd: Why you going to the airport? Flying somewhere?
Mary: How'd you guess?
Lloyd: I saw your luggage. Then when I noticed the airline ticket, I put 2 and 2 together.

Harry: Why would she have you meet her in a bar at ten in the morning?
Lloyd: I just figured she was a raging alcoholic.

Hey guys. Woah, Big Gulps, huh? All right! Well, see ya later

Lloyd

Harry: Nice set of hooters you got there!
Mary: I beg your pardon?
Harry: The owls! They're beautiful!

Lloyd: What the hell are we doing here, Harry? We gotta get out of this town!
Harry: Oh yeah, and go where? Where are we gonna go?
Lloyd: I'll tell you where. Someplace warm. A place where the beer flows like wine. Where beautiful women instinctively flock like the salmon of Capistrano. I'm talking about a little place called Aspen.
Harry: Oh, I don't know, Lloyd. The French are assholes.

Harry: One time, we successfully mated a bulldog with a Shih-Tzu.
Mary: Really? That's weird.
Harry: Yeah, we called it a bullshit.

Yeah I called her up. She gave me a bunch of crap about me not listening to her, or something. I don't know, I wasn't really paying attention.

Harry

Lloyd: This isn't my real job, you know.
Mary: No?
Lloyd: Nope. My friend Harry and I are saving up to open our own pet store.
Mary: That's nice.
Lloyd: I got worms!
Mary: I beg your pardon?
Lloyd: That's what we're gonna call it. "I Got Worms!" We're gonna specialize in selling worm farms. You know, like ant farms.

Lloyd: That's a lovely accent you have. New Jersey?
Lady at bus stop: Austria.
Lloyd: Austria! Well, then. G'day mate! Let's put another shrimp on the barbie!
Lady at bus stop: Let's not.

Lloyd: What is the Soup Du Jour?
Waitress #1: It's the Soup of the Day.
Lloyd: Mmmm. That sounds good. I'll have that.

Lloyd: What's the matter, Har? Some little filly break your heart?
Harry: No, it was a girl.

Displaying quotes 1 - 12 of 41 in total

You Might also Like

Dumb & Dumber Quotes

Lloyd: What are the chances of a guy like you and a girl like me... ending up together?
Mary: Well, that's pretty difficult to say.
Lloyd: Hit me with it! I've come a long way to see you, Mary. The least you can do is level with me. What are my chances?
Mary: Not good.
Lloyd: You mean, not good like one out of a hundred?
Mary: I'd say more like one out of a million.
[pause]
Lloyd: So you're telling me there's a chance.

Harry: Nice set of hooters you got there!
Mary: I beg your pardon?
Harry: The owls! They're beautiful!

x Close Ad