I was taking a piss when I heard the news, congratulations!


Elias: The Transformers are a gift from God, Randal!
Randal Graves: Oh no, sir. The Transformers are a curse from the beast we call The Desolate One.

Randal Graves: Don't worry. His pickle was small enough to stay wedged after only four bites.
Lance Dowds: I bet you're the only guy in the world who still remembers that, Graves.
Randal Graves: Oh, I'm sure you still remember it pretty vividly, Pickle Fucker.

Randal Graves: Well I don't wanna jerk off in the Mooby's bathroom. What if a customer comes in and my jerkin' off gets him all sex nuts and retard strong, and suddenly I'm fighting him off as he tries to jam my dick in his mouth?
Dante Hicks: The most likeliest of scenarios.

Randal Graves: Becky, you've given guys blowjobs, right?
Becky: I haven't even put my purse down yet.
Randal Graves: That's a yes.

Randal Graves: Jesus! Step away from the fryer before you burn us all alive!
Elias: It's not my fault you abandoned your post!
Randal Graves: Was it too much to ask that you handle the fries? The machine does all the work! What, does a machine gotta transform into some giant fuckin' robot before you'll take it seriously? Go home!

Elias: That's bestiality, Randal!
Randal Graves: At it's finest, I hope.
Elias: Who would want to see something like that?
Randal Graves: Dante, me, YOU.
Elias: I don't want to see something like that! Why would you want to see something like that?
Randal Graves: Because it's fucked up! Besides, I want to know if a chick with a mouth full of donkey spunk swallows. Lemme borrow your cell phone.

Becky: Shit, I had to wait on a guy I blew after Junior Prom.
Randal Graves: Yeah, I've waited on your brother too.

Teen #1: How about a nickel bag?
Jay: Fifteen bucks, lit-tle man. Put that shit in my hand. Nong nong nonga nonga nong nong.
Teen #1: [to Teen #2] He likes to sing.

Randal Graves: Why haven't you fucked Myra yet?
Elias: Well we can't because of Pillow Pants.
Randal Graves: What the fuck's Pillow Pants?
Elias: Pillow Pants is a little troll that lives in her pussy.

Say what you will about Jesus, but leave "The Rings" alone.


You gotta be as blind as Anne Frank not to see that.

Randal Graves

FREE Movie Newsletter