Dalton Russell: Soon I'm gonna be sucking down piña coladas in a hot tub with six girls named Amber and Tiffany.
Keith Frazier: No, it's more like in the shower with two guys named Jamal and Jesus... and here's the bad news; that thing you're sucking on? It's not a piña colada!
Nancy Mann: Wanna take another picture? Cause I could bend over and pick up a pencil!

Jules: Look, just because I don't be givin' no man a foot massage don't make it right for Marsellus to throw Antwan into a glass motherfuckin' house fuckin' up the way the nigger talks. Motherfucker do that shit to me, he better paralyze my ass cuz I'll kill the motherfucker, know what I'm sayin'?
Vincent: I ain't saying it's right. But you're saying a foot massage don't mean nothing, and I'm saying it does. Now look, I've given a million ladies a million foot massages, and they all meant something. We act like they don't, but they do, and that's what's so fucking cool about them. There's a sensuous thing going on where you don't talk about it, but you know it, she knows it, fucking Marsellus knew it, and Antwan should have fucking better known better. I mean, that's his fucking wife, man. He can't be expected to have a sense of humor about that shit. You know what I'm saying?
Jules: That's an interesting point. Come on, let's get into character.

Okay, The Scarlet Letter. To me, the A stands for asshole. Both Hester and Dimmesdale fall in love. Love is for asshole. So they are assholes being chased by assholes because they are assholes.

Robbie

Stop telling lies about me and I'll stop telling the truth about you.

Gordon Gekko

So Duffy, have any theories to go with that tie?

Paul Smecker

They can suck my pathetic little dick, and I'll dip my nuts in marinara sauce just so those fat bastards can get a taste of home while they're at it.

Rocco

You know, you Irish cops are perking up. That's two sound theories in one day, neither of which deal with abnormally sized men. Kind of makes me feel like Riverdancing.

Paul Smecker

And whosoever shed man's blood, by man shall his blood be shed, for in the image of God made He man.

Il Duce

'Cause I might know you a little better than you think. And I don't want you waking up one morning thinking if you'd known everything you might have done something different.

Anne

James Bond: Vodka-martini.
Bartender: Shaken or stirred?
James Bond: Does it look like I give a damn?

I am Jack's broken heart.

Narrator

Miss boss! We gotta get those fat cheeky bulls into that big bloody metal ship!

Nullah

FREE Movie Newsletter