I didn't know that horse was a diabetic!

Kenny

Abba Zaba, you my only friend.

Thurgood Jenkins

So, now we all live together in New York. I myself, am a master of the custodial arts. Or a janitor, if you wanna be a dick about it.

Thurgood Jenkins

Brian: Lady, seven bucks for a used Kenny Loggins record? I'll give you five.
Record Store Customer: Ugh-huh, he autographed it himself.
Brian: All right, I'll give you four.

Bitch! You know what I want! Hahahahaha! I wanna talk to Samson! Fly me to the moon like that bitch Alice Kramden! 'Cause it's hard being black and gifted! Sometimes I wanna throw it all down and get lifted!

Sir-Smoke-Alot

Thurgood Jenkins: I be from Jamaica, mon. Lord have mercy.
Samson Simpson: What part of Jamaica?
Thurgood Jenkins: Right near da beach. Boy-eeee!

Scarface: You said you gave Mary Jane a pearl necklace!
Thurgood Jenkins: Obviously you missed the whole point of that story.

Brian: For 400 dollars I got Jerry Garcia in a pouch, man!
Thurgood Jenkins: Who the fuck told you that?
Brian: The man who sold it to me, Barry Garcia.
Thurgood Jenkins: So who is that, Jerry Garcia's brother?
Brian: No, actually it was Andy Garcia's brother.

Guy on the Couch: Hey, is it January?
Thurgood Jenkins: No, it's August.
Guy on the Couch: Really?

Brian: First of all to understand what happened to killer, you gotta understand who killer the dog was. Now killer was born to a three-legged bitch of a mother. He was always ashamed of this, man. And then right after that he's adopted by this man, Tito Liebowitz he's a small time gun runner and a rotweiler fight promoter. So he puts killer into training. They see killer's good. He is damn good. But then he had the fight of his life. They pit him against his brother nibbles. And killer said "no man that's my brother, I can't fight nibbles" but they made him fight anyway, and killer, he killed nibbles. Killer said "that's it!" he called off all his fights, and he started doing crack, and he freaked out. Then in a rage, he collapsed, and his heart no longer beat. wow.
Thurgood Jenkins: You know uh, I never thought I'd say this to anybody, but you two smoke entirely too much reefer.

You ever see the back of a twenty dollar bill... on weed? Oh, there's some crazy shit, man. There's a dude in the bushes. Has he got a gun? I dunno! RED TEAM GO, RED TEAM GO.

Enhancement Smoker

Marijuana is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for marijuana?

Cocaine Addict

FREE Movie Newsletter

Half Baked Quotes

Bitch! You know what I want! Hahahahaha! I wanna talk to Samson! Fly me to the moon like that bitch Alice Kramden! 'Cause it's hard being black and gifted! Sometimes I wanna throw it all down and get lifted!

Sir-Smoke-Alot

You ever see the back of a twenty dollar bill... on weed? Oh, there's some crazy shit, man. There's a dude in the bushes. Has he got a gun? I dunno! RED TEAM GO, RED TEAM GO.

Enhancement Smoker