Jack Dupree: So I take it you're not going?
Hollis Elmore: No, no. I'm going to Kentucky to take Fort Knox with a fucking slingshot, and then I'm going to hell after Hitler.
"Pistol" Pete Deeks: Would you please find your fangs! You fucking coward. What is wrong with you?
[Hollis shows him the middle finger]
"Pistol" Pete Deeks: Seriously, what is wrong with you?

Hollis Elmore: If this Israel really is the great whale of snitches, then what are we doing messing with the mob, who are correct me if I'm wrong, but I think they're gonna pour boxes of bullets into his ass?
"Pistol" Pete Deeks: [agitated] Here we go.
Hollis Elmore: What incentive is there, to track him on something small time is a fucking skip trade?

Rip Reed: Hey man. That's not yours.
"Pistol" Pete Deeks: [to Hollis] Put the fucking rabbit down!
Rip Reed: Appreciate it man, get your dick beaters off it.

Buddy 'Aces' Israel: These flowers are wilted, I need you to call the florist.
Sir Ivy: I need you to calm down.
Buddy 'Aces' Israel: I need you to call the florist.

Buddy 'Aces' Israel: But I can shape it, I can shift it, I can make it as real as this room. That's why i'm valuable here Ivy and that is why you are not.
Sir Ivy: I ain't valuable?
Buddy 'Aces' Israel: I am sorry, I love you, I never wanted it to be like this, you know that.

Sir Ivy: You see... this is one of the rare moments, where your ass gets to be completely honest... and if i'm asking you what you said to Mecklen, assume the shit is rhetorical, assume I already know.
Buddy 'Aces' Israel: What do you see right now? You see exactly, and only what I choose to show you. That is illusion Ivy, that is the lie that I tell your eyes, makin' the magic happen, in the moment, in that split second... but seeing behind this motherfucker and knowing... that it's all bullshit.
Sir Ivy: Yeah, you on some bullshit.

Sir Ivy: What'd you say to Mecklen?
Buddy 'Aces' Israel: What I've always been sayin' - let's make the fuckin' deal.

[carrying wounded Georgia Sykesshot] You makin' a nigga fall hard, man...

Sir Ivy

You with me, baby?

Buddy 'Aces' Israel

Eh, fuck this.
[shoots Darwin point blank in the back]

Hollis Elmore

You tell me something. Is he the Rosetta Stone? He's gonna blow the lid off the last 60 years?

Richard Messner

[manipulating Dupree's mouth so Jack seems to be speaking to him] Oh hell yeah, we was just at the wrong place at the wrong time, so don't feel so bad, chief.

Darwin Tremor

FREE Movie Newsletter

Smokin' Aces Quotes

[impersonating the dead butler's voice] My name is Vitolli, how can I be of assistance?

Lazlo Soot

Damn girl, you just went from Beyoncé to Bigfoot in less than 6 hours.

Bernard "Beanie" Alfonso