Y'all take it easy now. This isn't Dallas, it's Nashville! They can't do this to us here in Nashville! Let's show them what we're made of. Come on everybody, sing! Somebody, sing!

Haven Hamilton

Unrated

FREE Movie Newsletter

Movie:
Nashville
Genre:
Drama
Related Quotes:
Nashville Quotes, Drama Quotes
Added by:
Added:

Nashville Quotes

Opal: Have you been in Vietnam?
Pfc. Glenn Kelly: Huh?
[Nods]
Opal: Yes, you have. I can tell by your face. Was it awful?
Pfc. Glenn Kelly: It was kinda... hot and wet.

Wade: What's the matter with you? Ain't you gonna talk to me? Did it go all right?
Sueleen Gay: Oh, Wade.
Wade: What?
Sueleen Gay: I had to do me a striptease tonight in front of all those men... in order to get to sing at the Parthenon with Barbara Jean.
Wade: Oh, shit, Sueleen, I... That's dreadful! That's terrible, girl! I mean... I don't know how to tell you this, but I been meanin' to... you can't sing. You may as well face the fact you cannot sing. You ain't never gon' be no star. I wish you'd give it up. They gon' kill ya. They gon' tear your heart out if you keep on. They gon' walk on your soul, girl.
Sueleen Gay: What are you talkin' about?
Wade: You can't sing. Do you understand that?
Sueleen Gay: Yeah? You wanna make a bet? You wanna come to the Parthenon and watch me sing with Barbara Jean?
Wade: I am leavin' for Detroit Wednesday.
Sueleen Gay: You just come and watch, Wade.
Wade: I'm leavin' for Detroit, and if you wanna go you just come on. They gonna kill you in this town.
Sueleen Gay: Well, you come and see.
Wade: They gon' use you. You know that.
Sueleen Gay: Bye, Wade.
[Leaves]
Wade: Dumb bitch. I don't know why I stick around. She just makes me so goddamn mad I could spit.